Retouren
Je wilt een artikel retourneren, hoe gaat dat in zijn werk?
Het retourneren van een foutief besteld product is mogelijk indien de goederen ongeopend/ ongebruikt zijn en nog in de originele verpakking zit. De retour dient binnen 14 dagen na levering aangevraagd te worden.
Hoe een retour aan te vragen:
Stuur een mail naar info@arrancar.nl met de volgende gegevens:
1. Je bestelnummer/ ordernummer
2. Het artikel (het liefst met artikelnummer) dat je wenst te retourneren
3. De reden van retour
4. Stuur je het zelf retour of wens je een retourlabel van ons te gebruiken (€ 7,25 ex btw)
Vervolgens nemen we de retour in behandeling en krijg je van ons een retournummer dat je bij de zending dient te vermelden. De verzending van de retour is op eigen kosten. Het is ook mogelijk om van ons een retourlabel te ontvangen (€ 7,25 ex btw). Dan worden deze kosten automatisch van het creditbedrag afgetrokken. Na ontvangst van de retour zal het creditbedrag normaal gesproken binnen 5 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven. Let op: verpak de retour netjes, bij beschadigde artikelen kunnen we helaas niet de volledige waarde uitkeren.
Is de retourzending nodig omdat er iets mis is gegaan met de zending, dan zijn de retourkosten uiteraard voor Arrancar.
Voorwaarden:
- Een retouraanvraag ouder dan 14 dagen kunnen we niet in behandeling nemen.
- Hygieneartikelen kunnen niet geretourneerd worden (bijvoorbeeld, maar niet uitputtend : Tangen, fraisen, slijpkapjes, antidrukmateriaal, nagellakken, orthesemateriaal enz.).
- Maatwerkproducten kunnen niet geretourneerd worden (zoals speciaal bestelde artikelen die niet vast in het assortiment zitten).
- Verpak je retour goed en plak geen tape/ plakband op de artikelen. Bij beschadigde artikelen kunnen we helaas niet het volledige aankoopbedrag vergoeden.
Aanmelden
Creëer een nieuw account