FAQ
Mijn pedicuremotor heeft onderhoud / reparatie nodig, wat nu?
Heb je een pedicuremotor gekocht via de webshop en woon je niet in de buurt van Heerlen? Dan kunnen we toch het onderhoud voor je uitvoeren! Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op.
Vervolgens krijg je van ons instructies hoe de motor naar ons te zenden. Zorg altijd dat de motor goed verpakt verzonden wordt, de motor mag in de doos niet kunnen bewegen. Voeg altijd een brief bij de motor met je persoonlijke gegevens, adres en eventuele opmerkingen. Na de reparatie sturen wij de factuur naar je toe. Zodra de betaling is gedaan sturen we de motor weer netjes naar je terug. Normaal gezien ben je de motor tussen de 3 en 5 werkdagen kwijt. Vraag eventueel naar de mogelijkheden voor een leentoestel.
Er staat iets in backorder, en nu?
Soms komt het voor dat er producten niet op voorraad zijn. Dit is voornamelijk het geval bij producten met wisselende kleuren, zoals nagellakken en andere trendgevoelige cosmetica of hele grote artikelen zoals stoelen. Mocht dit voorkomen dan nemen we altijd contact met je op. Vervolgens spreken we in overleg af hoe je de producten het liefst ontvangt; in gedeeltes of alles in één keer. Vaak hebben we wel een alternatief product voorradig, ook dit zullen we met je overleggen. Is het alternatief product iets duurder? Dan zijn de kosten voor ons. Is het goedkoper? Dan krijg je netjes het verschil teruggestort.
We doen daarnaast altijd ons best om je backorder zo snel mogelijk uit te leveren, we zijn hierbij soms helaas afhankelijk van onze leveranciers, waardoor het ongewenst langer kan duren. Als je hier vragen over hebt, neem dan gewoon even contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen vanaf het moment dat we je pakket aanmelden bij PostNL. Je krijgt dan automatisch een e-mail met een track & trace code. De pakketten worden uiterlijk aan het einde van de dag (voor 17:30) verzendklaar gemaakt.
Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Wij verwerken onze webshop orders van maandag tot en met vrijdag. In de onderstaande tabel vind je een indicatie* van de leverdagen:
Besteld op maandag voor 15:00 | Geleverd op dinsdag |
Besteld op dinsdag voor 15:00 | Geleverd op woensdag |
Besteld op woensdag voor 15:00 | Geleverd op donderdag |
Besteld op donderdag voor 15:00 | Geleverd op vrijdag |
Besteld op vrijdag voor 15:00 | Geleverd op zaterdag |
Besteld op zaterdag | Geleverd op dinsdag |
Besteld op zondag | Geleverd op dinsdag |
*Voor de leveringen maken we gebruik van de diensten van PostNL. In de meeste gevallen wordt het pakket de dag na het aanbieden aan PostNL geleverd.
Hoe kan ik zien of een artikel leverbaar is?
Helaas beschikken we (nog) niet over de mogelijkheid om live voorraadinformatie te tonen in de webshop. Gelukkig hebben we een heel groot deel van de artikelen standaard op voorraad. Bij grotere aantallen of specifieke kleuren cosmetica kan het voorkomen dat iets niet op voorraad is. We nemen dan altijd contact met je op voor een passende oplossing (bijvoorbeeld een alternatief product, het product in backorder of netjes je geld terug).
Wil je het vooraf zeker weten? Bel ons dan even voordat je de bestelling plaatst, dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Met deze nieuwe webshop zal het tonen van voorraad wel snel geimplementeerd worden.
Van welke verzendrestricties moet ik op de hoogte zijn?
Wij kunnen niet leveren aan postbusadressen.
Op welke manieren kan ik betalen?
1. iDEAL
iDEAL is een veilige betalingsmethode via internetbankieren voor je online aankopen.
- De online-aankoop wordt nog tijdens het bestelproces betaald.
- De betaling wordt meteen aan Arrancar bevestigd, waardoor je bestelling snel wordt geleverd.
- iDEAL is in Nederland gecertificeerd en voldoet aan de strengste normen inzake kwaliteit, veiligheid en gegevensbescherming.
- Je hoeft je niet extra te registreren of je creditcard te gebruiken. Je betaalt eenvoudig, veilig en snel met je eigen bankrekening.
- Zodra je naar de iDEAL betaalserver (van pay.nl) wordt gestuurd, heb je 10 minuten de tijd om de betaling uit te voeren zonder dat daarbij de bestelling geannuleerd wordt.
2. Bancontact / Mr. Cash
Mistercash is een samenwerking van een aantal Belgische banken en te vergelijken met Ideal in Nederland. Het is ook mogelijk met de kaart geld af te halen. Mistercash garandeert een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel. Voor kaarthouders van deze Belgische kaarten is het een zeer handig en veilig online betaalmiddel. De betaling wordt afgewikkeld via de betaalpagina van de online bank. Dit garandeert dat het volledig veilig is en te vertrouwen. De online banken hebben zeer strenge veiligheid systemen die het online betalen mogelijk maken. De gegevens worden via SSL servers versleuteld en zijn derhalve niet te onderscheppen door fraudeurs of andere kwaadwillenden.
3. PayPal
PayPal is een alternatieve methode om je aankoop te betalen. Ook hiermee is het mogelijk om op een veilige manier online te betalen. Met je PayPal account kun je kiezen of je met creditcard, bankpas of met je PayPal saldo wilt betalen. Wanneer je met PayPal™ betaalt, hoef je je geen zorgen te maken over onrechtmatige betalingen vanuit je account.
Indien je met PayPal™ wenst te betalen, kies dan bij de betalingsmogelijkheden voor PayPal en je wordt vervolgens naar paypal.com geleid om te betalen.
4. Cadeaubon
Het is mogelijk om bij ons een cadeaubon te kopen. Dit kan zowel 'fysiek' in de winkel alsook digitaal. Kies je voor een digitale cadeaubon, dan krijg je van ons een code. Deze code kun je inwisselen tijdens het afrekenen door deze in te voeren in het veld 'kortingscode' tijdens stap 1 van het afrekenen.
5. Op rekening (op aanvraag onder voorwaarden)
In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk om het betalen op rekening te activeren voor je account. Dit doen we in overleg bijvoorbeeld bij grote organisaties als scholen, instituten met meerdere verstigingen enz. Het uitgangspunt hierbij is dat de persoon die de bestelling doet niet in de gelegenheid is om te betalen omdat deze afdelingen gescheiden zijn. Dit is dus absoluut een uitzondering en in duidelijk overleg.
Kan ik artikelen retourneren?
Je wilt een artikel retourneren, hoe gaat dat in zijn werk?
Het retourneren van een foutief besteld product is mogelijk indien de goederen ongeopend/ ongebruikt zijn en nog in de originele verpakking zit. De retour dient binnen 14 dagen na levering aangevraagd te worden.
Hoe een retour aan te vragen:
Stuur een mail naar info@arrancar.nl met de volgende gegevens:
1. Je bestelnummer/ ordernummer
2. Het artikel (het liefst met artikelnummer) dat je wenst te retourneren
3. De reden van retour
4. Stuur je het zelf retour of wens je een retourlabel van ons te gebruiken (€ 7,25 ex btw)
Vervolgens nemen we de retour in behandeling en krijg je van ons een retournummer dat je bij de zending dient te vermelden. De verzending van de retour is op eigen kosten. Het is ook mogelijk om van ons een retourlabel te ontvangen (€ 7,25 ex btw). Dan worden deze kosten automatisch van het creditbedrag afgetrokken. Na ontvangst van de retour zal het creditbedrag normaal gesproken binnen 5 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven.
Is de retourzending nodig omdat er iets mis is gegaan met de zending, dan zijn de retourkosten uiteraard voor Arrancar.
Voorwaarden:
- Een retouraanvraag ouder dan 14 dagen kunnen we niet in behandeling nemen.
- Hygieneartikelen kunnen niet geretourneerd worden (bijvoorbeeld, maar niet uitputtend : Tangen, fraisen, slijpkapjes, antidrukmateriaal, nagellakken, orthesemateriaal enz.).
- Maatwerkproducten kunnen niet geretourneerd worden (zoals speciaal bestelde artikelen die niet vast in het assortiment zitten).
Hoe kan ik een account aanmaken?
Een account aanmaken kan alleen als je in het bezit bent van een KvK- (Kamer van Koophandel) en BTW-nummer. Je dient ingeschreven te zijn in de richtingen schoonheid, pedicure, podologie, manicure, wellness of aangrenzende beroepen. Zo ontvangen wij ook kappers, tattoo artiesten, masseurs, fysiotherapeuten enz.
Voor het aanmaken van het account ga je naar 'inloggen' boven in de website. Vervolgens klik op op 'maak nu een account aan' in het menu.
Gaat er iets fout tijdens het registreren? Neem dan even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.
Ik ben nog student, kan ik bij jullie bestellen?
Ja, dat kan! Als je student bent in de richting schoonheid, pedicure, manicure, wellness of aangrenzende opleidingen (bijv. kapper, tattoo artiest), kun je ons studentenformulier invullen. Voor ons zijn studenten de professionals van de toekomst. Ook als je vragen hebt helpen we je natuurlijk graag verder.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Ben je je wachtwoord vergeten? Dat lossen we graag voor je op. Klik op de knop 'inloggen' bovenaan de pagina. Vervolgens zie je onder de invulvelden in het menu het kopje 'Uw wachtwoord vergeten?' staan. Klik hierop, vul je e-mailadres en de Captcha code in en druk op 'Herstel mijn wachtwoord'. We sturen je vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Waarom moet ik een account aanmaken om prijzen te zien?
We hebben er bewust voor gekozen om de prijzen af te schermen voor de buitenwereld. Wij vinden dat jouw klant niet hoeft te weten wat jij voor je producten betaalt. Vandaar deze (kleine) drempel. Het maakt jouw werk uiteindelijk makkelijker.
Hoe zit het met verzendkosten?
Vanaf € 75,00 exclusief BTW verzenden wij de producten gratis naar je toe in Nederland, België en Duitsland.
Zit je onder de € 75,00? Dan kost de verzending € 7,25 exclusief BTW.
Voor bestellingen buiten NL, BE en DE gelden de volgende tarieven:
- Denemarken: € 14,50
- Zweden: € 17,50
- Spanje: € 16,50
- Portugal: € 16,50
- Caribisch Nederland starttarief: € 22,50
- Caribisch Nederland per kg: € 5,00
Staat je land er niet bij? Neem gerust even contact met ons op.
Let op: Bij verzending van grote artikelen of bij een bestelling van bijvoorbeeld meerdere kannen alcohol of water kunnen de verzendkosten hoger uitvallen.
Dit heeft ermee te maken dat de kostprijs en het gewicht van het artikel in dit geval niet evenredig zijn. Hierover nemen wij dan altijd contact op.
Andere bezorgopties binnen Nederland:
- Avondlevering bij orders boven de € 75,00: € 1,50
- Avondlevering bij orders onder de € 75,00: € 8,75
- Extra vroeg leveren (vóór 12:00) bij orders boven de € 75,00: € 12,50
- Extra vroeg leveren (vóór 12:00) bij orders onder de € 75,00: € 19,75
Palletleveringen
- Palletlevering Nederland: € 65,00
- Palletlevering Belgie: € 79,00
- Palletlevering Duitsland: € 149,00
Aanmelden
Creëer een nieuw account