Tot en met 31 mei ontvang je 15% korting op Santana ampullen!

Klanten Boeien, Binden & Behouden

Offline en Online jouw klant centraal stellen

 

Inhoud opleiding

DAG 1

De klant centraal: klantgerichtheid in de praktijk

 

Klanten. Ze zijn het bestaansrecht van jouw praktijk. Klanten zijn net mensen. Het contact met klanten heeft leuke kanten. Maar klanten worden ook steeds kritischer en het aanbod van voet- en lichaamsverzorging neemt alleen maar toe. Dit maakt het soms lastig om onderscheidend te zijn. Hoe fijn is het dan om te weten dat jij als mens hét verschil kan maken!

 

Klanten hechten steeds meer waarde aan een professional die snapt wat hun behoefte is en daarbij kan helpen. Ze willen begrip en waardering en vooral ook aangenaam verrast worden. Jouw klant een goed gevoel geven en op die manier een warme relatie opbouwen, dat is waar het om draait! 

 

Natuurlijk zijn jouw vakkennis en ervaring van belang. Maar het is de kunst om de behoefte van de klant centraal te zetten in jouw werk. Dat maakt jou tot een echte topper in jouw werkomgeving!

 

Tijdens deze leerzame training kom je te weten hoe jij een positieve klantervaring kunt creëren. Je leert met een klantgerichte houding goed te luisteren naar wat de klant zegt, actief mee te denken met de klant en invulling te geven aan de wensen van de klant. Het gaat er uiteindelijk om dat JIJ op een prettige wijze de klant kunt helpen en kunt adviseren met datgene wat ZIJ belangrijk vinden. Het resultaat is een win-win situatie: de klantbehoefte en jouw bedrijfsdoel komen samen.

 

De leerdoelen in deze training zijn:

  • Inzicht verkrijgen in de wensen en behoeften van klanten en op welke wijze je hier optimaal op kunt inspelen
  • Leren hoe je met jouw unieke kracht en een positieve klantgerichte houding het klantcontact kunt verbeteren
  • Klantgericht werken vertalen naar de eigen praktijk.

 

Tijdens deze training leer je:

  • Wat de verwachtingen van de klant zijn bij binnenkomst
  • Hoe je de behoefte van jouw klant achterhaalt
  • Hoe je inspeelt op de wensen en behoeften van jouw klant
  • Wat je met lichaamstaal kunt bereiken
  • Hoe je jouw producten op een klantvriendelijke manier presenteert
  • Hoe je mogelijkheden en kansen signaleert
  • Hoe je jouw eigen kracht en uitstraling gebruikt voor een nog beter resultaat

 

Deze training is geschikt voor iedereen die het persoonlijk contact met zijn klanten wil verbeteren om meer resultaat te boeken en meer plezier te hebben in zijn werk.

DAG 2

Via Facebook en Instagram jouw doelgroep bereiken

 

Facebook en Instagram maken het mogelijk om met jouw berichten en reclame een groot publiek te bereiken. Ook jouw klanten én jouw doelgroep zijn online.

Tijdens deze training leer je om jouw Facebook bedrijfspagina optimaal in te richten én hoe jouw berichten en advertenties zo effectief mogelijk geplaatst kunnen worden op zowel Facebook als Instagram.

 

Alles wordt aan de hand van praktijkvoorbeelden in duidelijke eenvoudige taal uitgelegd. Je krijgt veel tips, trucs en informatie over alles wat je moet weten om via Facebook en Instagram jouw producten en diensten in de markt te zetten.

 

Tijdens de training krijg je de tips en linkjes naar handige websites die je ook na de training helpen bij het maken van jouw advertenties. Je ontvangt een e-book vol inspiratie om jouw acties en evenementen, berichten en advertenties kracht bij te zetten. Deze kun je één op één overnemen en met een kleine aanpassing klaarmaken voor eigen gebruik.

 

Het doel:

Nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten beter informeren 

Je leert alles over;

  • het optimaal inrichten van jouw bedrijfspagina.
  • De juiste samenwerking tussen jouw website en sociale media.
  • Wat plaats je op Facebook, Instagram en wat op je website.
  • Hoe bereik je jouw doelgroep in jouw regio.
  • Wat is 'call to action' en hoe verleid je klanten,
  • Hoe houd je bestaande klanten aan je bedrijf verbonden.
  • Het maken en plannen van advertenties, evenementen en berichten.

 

Verder krijg je voldoende uitleg over;

  • Facebook Edgerank, welke berichten krijgen de meeste aandacht.
  • De advertentiemanager, waarmee je advertenties maakt en doelgroepen kiest.
  • Het plannen van een advertentiecampagne.
  • De werking van de chat- en contact knoppen

 

En er is zeker tijd voor jou vragen en Facebook en Instagram uitdagingen.

 

De trainer is een marketingspecialist, die je ook op weg zal helpen met de inhoud van je berichten.

 

De cursus is geschikt voor beginners die wel al een persoonlijke Facebook pagina hebben. Een eigen Facebook en Instagram bedrijfspagina is niet nodig.

Neem je eigen laptop mee en vergeet je inlog gegevens niet.

 

Je kunt natuurlijk ook altijd vrijblijvend bij ons langskomen voor meer informatie en uitleg, de koffie staat klaar!

Locatie

Alle lessen en examens vinden plaats op onze locatie in Heerlen (Limburg). Dit geldt voor zowel de theorie- als de praktijkexamens. Vanuit de regio's Parkstad, Maastricht, Sittard-Geleen, Echt-Susteren en Roermond is de locatie uitstekend te bereiken. Je vindt ons op 1 minuut van de afrit woonboulevard in Heerlen. Klik hier voor een routebeschrijving.

Startdatums

Er zijn (nog) geen aanvangsdata beschikbaar voor deze opleiding.

Kosten

Cursuskosten

€345,00

Deze opleiding is vrij van BTW omdat we zijn aangesloten bij het CRKBO.

Studieduur

Deze cursus duurt 2 lesdagen. De lestijden zijn can 9:30 tot 15:30. Koffie, thee en luch zijn hier bij inbegrepen

Diploma

Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

Modellen

Een model is niet nodig
Punten KRP 
12 punten in het domein Professionaliteit

Meer informatie, persoonlijk contact of problemen met inschrijven? Stuur dan gerust een e-mail naar info@arrancar.nl of bel ons op +31 (0)45 571 0835