De klant centaal

Je kunt als pedicure of schoonheidsspecialiste hét verschil maken voor je klant, door je klant een positieve ervaring te bieden tijdens de behandeling. Dit is niet alleen je vakkenis maar ook zeker het inlevingsvermogen in de klant zelf. 

Door je klant een goed gevoel te geven en een warme relatie op te bouwen creëer je een sterkte klantrelatie. Tijdens deze cursus ontvang je handvaten om je klant een positieve klantervaring te bieden. 

Inhoud opleiding

  • Inzicht in de wensen en behoeften van klanten en op welke wijze je hier optimaal op kunt inspelen.
  • Hoe je met je unieke kracht en een positieve klantgerichte houding het klantcontact kunt verbeteren.
  • Klantgericht werken vertalen naar de eigen praktijk.
Je kunt natuurlijk ook altijd vrijblijvend bij ons langskomen voor meer informatie en uitleg, de koffie staat klaar!

Locatie

Alle lessen en examens vinden plaats op onze locatie in Heerlen (Limburg). Dit geldt voor zowel de theorie- als de praktijkexamens. Vanuit de regio's Parkstad, Maastricht, Sittard-Geleen, Echt-Susteren en Roermond is de locatie uitstekend te bereiken. Je vindt ons op 1 minuut van de afrit woonboulevard in Heerlen. Klik hier voor een routebeschrijving.

  

Startdatums

1 oktober 2018 (ma) - 09:30

  • Vervolgdata:

Kosten

Cursuskosten € 195,00
 
Deze opleiding is vrij van BTW omdat we zijn aangesloten bij het CRKBO. Je betaalt dus alleen BTW over boeken (6%) en artikelen (21%)!

Studieduur

Deze cursus duurt 1 lesdag. De lestijden zijn van 9:30 tot 15:30. Koffie, thee en lunch zijn hier bij inbegrepen.

Diploma

Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

Toelatingseisen

Deze cursus is bedoeld voor zowel de schoonheidsspecialistes en de pedicures.

Modellen

Een model is niet nodig.
Punten KRP 
6 punten in het domein Professionaliteit.

Meer informatie, persoonlijk contact of problemen met inschrijven? Stuur dan gerust een e-mail naar info@arrancar.nl of bel ons op +31 (0)45 571 0835